CHALLEDU inclusion | games | education

CHALLEDU inclusion | games | education

2111164892 [email protected]
3 Open Positions

About Business Network

Η CHALLEDU- inclusion | games | education είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός που πρωτοπορεί στην έρευνα και ανάπτυξη εξειδικευμένων παιχνιδιών με κοινωνικό ή εκπαιδευτικό σκοπό. Η ομάδα μας σχεδιάζει και εφαρμόζει διασκεδαστικές εμπειρίες, παιχνίδια, εκπαιδευτικά προγράμματα, εργαλεία, πλατφόρμες και εφαρμογές που βασίζονται σε διατομεακές, διεπιστημονικές προσεγγίσεις. Εστιάζουμε σε 2 κύριους τομείς: ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΝΤΑΞΗ Τα έργα αυτού του τομέα επικεντρώνονται στην ένταξη και την ενδυνάμωση περιθωριοποιημένων ομάδων όπως άτομα με αναπηρία, άτομα με προβλήματα υγείας (π.χ. άνοια), ηλικιωμένοι, μετανάστες, NEETs. Οι στόχοι είναι: η ένταξη και συμπερίληψη στην κοινωνία,η βελτίωση της απασχολησιμότητας, η ανάπτυξη δεξιοτήτων και ικανοτήτων, η συνηγορία. Δίνεται έμφαση στη δημιουργία ενός περιβάλλοντος όπου άτομα με διαφορετικές ικανότητες, ή πολιτιστικό υπόβαθρο ή δεξιότητες, ή γενιές αλληλεπιδρούν ευχάριστα μεταξύ τους. Οι προσεγγίσεις αυτού του τομέα περιλαμβάνουν: μη τυπική ή άτυπη εκπαίδευση, living labs, εργαστήρια συν-δημιουργίας, εργαλεία βασισμένα σε παιχνίδια και διατομεακές προσεγγίσεις. ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ Η εκπαίδευση θεωρείται από την ομάδα μας ως κινητήριος δύναμη για θετικές κοινωνικές, περιβαλλοντικές, καινοτόμες αλλαγές. Τα έργα που αναπτύσσουμε σε αυτόν τον τομέα επικεντρώνονται στην προώθηση της επιχειρηματικότητας, της εκπαίδευσης STE(A)M, της ενεργού συμμετοχής των πολιτών στα κοινά και στις τοπικές κοινωνίες, των περιβαλλοντικών προκλήσεων και της γεωργίας, του πολιτισμού, της ισότιμης συμμετοχής των φύλων, της αειφόρου ανάπτυξης. Οι ομάδες-στόχοι είναι νέοι, ενήλικες, μαθητές, εκπαιδευτές και εκπαιδευτικοί, επαγγελματίες και ιδρύματα. Η προσέγγισή μας περιλαμβάνει μορφές μη τυπικής ή άτυπης εκπαίδευσης, μεθοδολογίες βασισμένες σε παιχνίδια, μεθοδολογίες Role-model, διερευνητική μάθηση, ψηφιακά εργαλεία, παιχνιδοποίηση, καθώς και διατομεακές προσεγγίσεις