
GIVMED | Share medicine Share life
Τίτλος θέσης:
Υπεύθυνος/η marketing και επικοινωνίας
Εργασία πλήρους απασχόλησης, Αθήνα
Καταληκτική ημερομηνία υποβολής αίτησης:
26 Οκτώβρη 2023
Ενθαρρύνεται η έγκαιρη υποβολή αιτήσεων. Το GIVMED θα κλείσει τη θέση μόλις βρεθεί ο/η κατάλληλος υποψήφιος/α.
Περιγραφή οργανισμού:
Το GIVMED | Share medicine Share life (givmed.org) είναι μη κερδοσκοπική οργάνωση που στοχεύει στην άμεση πρόσβαση κοινωνικά ευπαθών ομάδων στα φάρμακα και τα προϊόντα υγείας που χρειάζονται. Η κύρια δράση μας, αφορά στην αναδιανομή φαρμάκων από ιδιώτες, κοινωφελείς φορείς και φαρμακευτικές εταιρείες, σε δημόσιους και κοινωφελείς φορείς, μέσω τεχνολογικών εργαλείων που έχουμε αναπτύξει. Οι δράσεις της οργάνωσης είναι επίσης εκπαιδευτικές, συνηγορίας, επικοινωνίας και ενημέρωσης σχετικά με την πρόσβαση στο φάρμακο και τη δωρεά αχρησιμοποίητων φαρμάκων.
Από το 2016, έχουμε αναδιανείμει φάρμακα και προϊόντα υγείας συνολικής αξίας άνω των 6.200.000 ευρώ προς όφελος 212 δημόσιων και κοινωφελών φορέων. Τα αποτελέσματα της δράσης μας είναι πολύπλευρα, δεδομένου ότι έμμεσα μειώνεται η φαρμακευτική δαπάνη για την πολιτεία, οι ασθενείς που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες αποκτούν πρόσβαση σε αναγκαία φάρμακα και προϊόντα υγείας ενώ επιπλέον, συμβάλλουμε στην προστασία της φύσης μέσω της αξιοποίησης περισσευούμενων φαρμάκων. Το έργο του GIVMED έχει προβληθεί από το World Economic Forum, το BBC, κανάλια όπως η ΕΡΤ, ενώ το 2022 έλαβε τη χρηματοδοτική υποστήριξη 27 ιδρυμάτων, εταιρειών και οργανώσεων.
Σχετικά με τη θέση:
Οι βασικές ευθύνες της/του υποψηφίου/ας είναι ο σχεδιασμός, η υλοποίηση και η αξιολόγηση δράσεων επικοινωνίας και marketing. Σε αυτό το πλαίσιο, απαιτείται η γνώση εργαλείων digital marketing, οι δεξιότητες επικοινωνίας, η εξωστρέφεια και η ομαδικότητα.
Αρμοδιότητες:
- Διαχειρίζεται εργαλεία marketing (Mailchimp, Facebook Ads, Google Analytics κ.α.) και παραγωγής περιεχομένου (π.χ. Canva).
- Παράγει περιεχόμενο για τα κανάλια επικοινωνίας της οργάνωσης: social media (Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube, Twitter) website, apps, newsletter.
- Έρχεται σε επαφή με δημοσιογράφους, συντάκτες, publishers χρηματοδότες και συνεργάτες για την προβολή δράσεων της οργάνωσης.
- Σχεδιάζει και υλοποιεί δράσεις επικοινωνίας μεγάλης κλίμακας, όπως καμπάνιες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης με προβολή σε πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας.
- Παρακολουθεί, προσαρμόζει και αξιολογεί τους δείκτες σχετικά με το marketing, με στόχο τη βελτίωση των αποτελεσμάτων.
- Αναλαμβάνει την υλοποίηση της στρατηγικής επικοινωνίας με την υποστήριξη συμβούλων και της Διευθύντριας.
Τα παρακάτω προσόντα και δεξιότητες αποτελούν τα βασικά κριτήρια επιλογής της/του υποψηφίου/ας.
Βασικά προσόντα:
- Πτυχιούχος πανεπιστημίου (κατά προτίμηση σπουδές σε marketing και/ή επικοινωνία).
- Προχωρημένες γνώσεις Digital Marketing.
- Τουλάχιστον 2 χρόνια εργασιακής εμπειρίας σχετικής με τις παραπάνω αρμοδιότητες.
- Άριστη γνώση Αγγλικών και Ελληνικών.
- Άριστη γνώση υπολογιστών και online tools (asana, drive, slack κ.α.).
- Παρακολούθηση συναφών courses ή εκπαιδεύσεων θα εκτιμηθούν.
Προσωπικές δεξιότητες:
- Πρωτοβουλία, οργανωτικότητα, ευελιξία
- Ανάγκη για προσωπική εξέλιξη
- Δημιουργικότητα και προσαρμοστικότητα
- Εργασία υπό πίεση
- Ομαδικότητα, επικοινωνία και εξωστρέφεια
- Κοινωνική ευαισθησία
Η θέση αυτή προσφέρει:
- Σύμβαση ορισμένου χρόνου (διάρκειας 12 μηνών), με δυνατότητα ανανέωσης.
- Δυνατότητα συμμετοχής σε εκπαιδεύσεις στο χώρο της υγείας, των μη κερδοσκοπικών οργανισμών και της επικοινωνίας.
- Επαφή με μέντορες και δίκτυο συνεργατών στο χώρο της υγείας, των μη κερδοσκοπικών οργανισμών, του marketing και της επικοινωνίας.
- Δομημένη διαδικασία onboarding.
- Φιλικό και ευέλικτο εργασιακό περιβάλλον, με δυνατότητα για τηλεργασία.
Η/Ο υποψήφια/ος θα συμμετάσχει σε μια ταχεία αναπτυσσόμενη και ανεξάρτητη ομάδα. Θα συμβάλλει στην άμεση πρόσβαση κοινωνικά ευπαθών ομάδων σε φάρμακα που χρειάζονται, αποτελεσματικά και στοχευμένα με την αξιοποίηση νέων τεχνολογιών.
Διαδικασία υποβολής αίτησης:
Οι ενδιαφερόμενοι/ες μπορούν να υποβάλουν ηλεκτρονικά το βιογραφικό τους στην ακόλουθη ηλεκτρονική διεύθυνση: [email protected].
Οι υποψήφιοι/ες θα ενημερωθούν για την πορεία της αίτησης τους μέχρι τις 26 Οκτώβρη.